RSS 2.0

Rensning a´la Skipper....

Svetten rinner utmed hela kroppen, frächt va?? Men jag städar ur allt idag. Vårat skafferi behöve verkligen rensas nu efter alla helger av gourmet mat å ett enda frossande i alla läckerheter som finns. Jag gör helt enkeöt en Anna Skipper idag, hehe. Men nu har vi insett både jag å Samuel att vi behöver en bättre livsstil å då måste man rensa för bägges karaktärer är nere i botten nu. Allt som är nyttigt å näringsrikt stannar kvar men alla tomma kalorier ska bort. Det låter nog värre än det är, men tillräckligt för att fylla ett par kassar!!

Så nu vet ni vad jag gör idag. Förutom att jag städar å tvättar samtidigt, hehe. Å så ska flickornas barbie/bratz samling fixas. Det får ni se på bild sen....tror inte de behöver en enda till under några år, haha!!
Kommentar från: Anonym

Hej! snygg blogg du har :) läs gärna min blogg om mitt liv som strippa i Stockholm & i Amsterdam, kram!

2009-04-14 @ 16:43:42
URL: http://kolomiyka.blogg.se/
Kommentar från: Lady Angel

Usch Skipper. Henne orakar jag bara inte med. Jag är övertygad om att hon är sadist.

Tor att flickorna har leksakssamlingar som är lite lättare att fixa. Jag samlade på lego: hade 3 sopsäckar med de där små plastbitarna. Inte lätt att fixa den samlingen haha.

2009-04-14 @ 17:36:40
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback