RSS 2.0

Städdag

Nu har jag vaknat till ordentligt....efter 3 koppar kaffe, hihi! Så nu är det ett träningspass å sedan städa som en liten blå för här är det såå rörigt nu att rent hus framställs som helgon, haha. Å sen ska vi få en ny diskmaskin i dagarna....ÄNTLIGEN! Först va vi utan diskmaskin över en månad å när de hade lagat den så gick värmereglaget sönder. Vi får ju njuta av den nya diskmaskinen en månad iaf tills det är dags att FLYTTA!!! Å va jag längtar efter vårat hus, hihi...nästan som julafton...eller vänta lite, bättre än julafton!

Visar bilder på Izan som åker inlines för första gången. Bambi på hal is, hahaha!



Kommentar från: Mindy

Hej gumman.Allt är bra med mig denna dag..skönt att slappa denna dag innan man ska åka & jobba i kväll..Kronorna kommer från Jotex.se...köpte ett sett.är jätte nöjd med den.hur är det själva..sanrt så flyttar ni :) kram krma

2009-04-08 @ 12:45:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Mindy

Kan tänka mig att det ska bli skönt att flytta till ett hus..ska bli skoj att se bilder :) Ska bara jobba 2 kvällar nu sen är jag lång ledig på torsdag nästa vecka ska vi till Ullared..fick med min kära..trodde aldrig det..hihih..Ha en skön eftermiddag.kram kram

2009-04-08 @ 13:58:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Mindy

Killen min ser framemot att åka upp där...varje gång han säger det måste jag fråga om jag hör fel..men det gör han inte..så det ska bli sant nöjd..har jätte lista med mig som vi ska köpa hem..Nästa lördag ska vi har födelsedags fest för oss båda...Ha en skön eftermiddag.kram kram

2009-04-08 @ 14:07:15
URL: http://blondis81.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback