RSS 2.0

Sista dagen i vecka 39!

God morgon!

Härligt att kunna blogga igen...ville bara säga det! Inatt har jag sovit sådär, typ vaknat en massa gånger och haft ont och bebis har tränat upp sina muskler som vanligt =) Men inga tecken på en förlossning än, segt det här nu.
Nu har folk omkring en börjat fråga oxå å det är inte så kul, men det får man väl räkna med eftersom de bryr sig.
Nu är det bara en vecka kvar..så slutspurten är här! Måste åka å köpa lakan till vagnen, för det har jag inte ens tänkt på. Skulle ju ha sytt lakan till både säng och vagn men det har jag inte haft ork eller tid med så det får bli något i affären. Eller oxå lägger jag in en högre växel och syr...hmmm?? Det värsta är att jag verkligen skulle behöva göra tusen saker till innan bebisen kommer, men orken är inte så rolig längre. Ska iaf köpa en gardinstång till sovrumsfönstret idag, kul om det kan bli klart!

Nu har jag tjatat nog om allt för en stund!

Ha en mysig dag!!



Izan i sina nya kläder från Kappahl. Första gången jag handlar där sedan jag blev uppsagd.
De har ju trots allt snygga kläder till tjejer!



Kommentar från: ella

sötis!

ha en bra dag nu kram=)

2009-12-10 @ 10:55:26
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Kommentar från: Helen

Härligt att du är tillbaka i bloggvärlden.

Och vilken liten tuffing du har.

Kram

2009-12-10 @ 11:52:17
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Spännande med bebisen!!Snart är ett nytt litet liv här !!Kram

2009-12-11 @ 10:22:55
URL: http://petrano1.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback