RSS 2.0

Rast

Då ligger man här igen då på soffan å päser. Inte mkt ork kvar, bara att ta sig upp för trappan får ens hjärta att slå slöare å mig själv att vilja ge upp :) Men skam den som ger sig.
Jag tycker det är ganska skönt att kolla på när mannen jobbar på här hemma faktiskt, hehe. Bra fördelning är det: Izan städar på sitt rum, sambon springer omkring å fixar överallt å jag bloggar...hahaha! Men det är jag värd efter allt slit i det här hemmet med målning å tapetsering (det tog fullständigt musten ur mig). Men jag blir tvungen att ge mig ut på jakt om ett par timmar efter ett Lucialinne och krona till prinsessan som ska vara Lucia imorgon på morfars julfest! Ser inte fram emot det alls, men måste man så måste man.

Nä nu måste jag göra nått...får faktiskt dåligt samvete av att göra ingenting!
Kommentar från: mina

God eftermiddag gumman.Ja nu är det nära för oss båda.Jodå jag har känt av det i några dagar nu mer nu denna dag så man vet inte..återstår att se vilken dag som han bestämmer sig att komma..Får hoppas på snart för jag vill gärna träffa honom snart :)Hoppas att allt är bra med dig denna torsdag..En vecka kvar för dig i dag..i går var det en vecka för mig..

Vem tror du får först av oss två? Jag tror att vi kommer få på samma dag..vet bara inte vilken dag :) Nu är det så mycket liv i magen så magen hoppar & har sig & massa trycker neråt..hur känner du dig i kroppen.Ha en skön torsdag.kram kram

2009-12-10 @ 14:58:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Tova

Åh inte långt kvar för dig ju ;)

Själv har jag ca 4 veckor kvar. Vilket faktiskt känns helt ofattbart. Nyss var det ju en evighet kvar, och nu är man nästan vid målet... :)

Tror du lill*n kommer ut tidigare eller senare än beräknat?

2009-12-10 @ 15:11:01
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Kommentar från: Linda Olsson

Hihi! Ja, alltid lika trevligt med bajsplockning. ;) Haha!

Ja, vi fick reda på det förra veckan på rul. =)

Allt bra med dig och magen! Riktigt nära nu!!



Kramar

2009-12-10 @ 18:26:48
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Kommentar från: Linda Olsson

Du har fått ett nobelpris av mig, kolla bloggen. ;)

Kramar

2009-12-10 @ 18:53:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback