RSS 2.0

God morgon!

Idag vaknade jag faktiskt ganska tidigt eftersom klockan inte var mer än 09.10 och jag hade nog exakt sovit 7 timmar....inte illa! Men tyvärr för sent för att få en morgon promenad. Om jag ska ut å traska utan barn så måste jag göra det innan min älskling åker til jobbet och det är typ 07.15, men jag tar nya tag imorgon med det istället. Nu får jag ta en kvällspromenad istället å det kan oxå vara skönt!

Antar att många har massor av snö nu efter gårdagens snöoväder! Å de som är gladast är förstårs barnen. Vi som har barn är däremot inte lika lyckliga då man ska ta av å på halva garderoben plus att när de kommer in blöta så blir det kaos i halva huset, hehe. Alltid är det någon som kommer inspringandes genomblöt å snöig och är göööör kissenödig och bara ränner genom halva huset för att komma till toaletten och vad får man göra som mamma då??
Jo ta fram moppen och torka upp, helst utan gnäll, och lagom tills det är torrt kommer nästa unge rännande och är lika kissenödig.....det är så det är att vara förälder på vintern! Ett evigt torkande och påklädande och snoriga barn, men det har väl sin charm det med.....

Kommentar från: ella

va söt=)massor me snö här mer blir d tydligen..

godmorgon på dej;)ha en bra dag kram

2009-02-05 @ 10:19:35
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Kommentar från: ella

hejsan=)ja på söndag=)ush dom ska ju spela in ny sesong av färjan då hahah=)måste gömma mej noga från kameror..

2009-02-05 @ 11:04:43
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Kommentar från: ella

syrran ser ju d å 4 miljoner till..haha kan ej vara plakat;)vi e 3 st bara som åker=)kramis

2009-02-05 @ 11:11:12
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback