RSS 2.0

Ny vecka

Snart bär det av till Lidköping för att skriva kontraktet!!! Med delade känslor kommer jag skriva under. Ska bli så skönt att slippa bo på två ställen och att äntligen få bo tillsammans med min älskade på riktigt! Det som är tråkigt är givetvis att sälja ett hem man har byggt upp under några år. Men det ska gå bra, det vet jag!!! Å vi kommer hitta ett ännu bättre hem som jag kan få börja om med =)

Ska svara på lite kommentarer nu å ta en kopp kaffe!

Kommentar från: Helen

Vad härligt att få slå ihop sina hem . Går säkert jättebra.

2009-02-09 @ 19:37:09
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Kommentar från: Helena

Nu kan du fantisera och planera en massa kring ert nya hem. Halva nöjet. Vi sak ju bo lite i bygget utomhus under sommaren medan vi renoverar/bygger. Ett litet rum ska vi dela men jag ligger ändå och fantiserar om hur det kommer se ut:) Lovar att jag kommer sakna inomhustiden när jag väl bor där!;)



Utmanade dig btw om du är sugen!

Kram Helena

2009-02-11 @ 08:56:49
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback