RSS 2.0

Snart en lägenhet fattigare

Idag är en super dag!!! Budgivningen på lägenheten blev klar igår å jag fick mer än jag trodde jag skulle få!!! Visst var jag glad igår men det är nog nu jag börjar fatta att den snart är borta. Vi ska skriva kontraktet på måndag och sen dröjer det max 3 veckor innan de nya ägarna kan flytta in....så det betyder lite pix för mig med tanke på att jag inte har någonstans att ställa mina saker än...kanske ska fjäska för mina föräldrar, hihi!
Till helgen blir vi fullt hus för då kommer mina föräldrar och barnens kusin hit plus våra egna 3 barn, hahaha!! Tur det finns plats för alla även om det inte är så stort! Men på lördag ska jag å min älskade kolla på ett hus till......som verkar väldigt bra!!!

Nu ska jag fortsätta att städa....NÄ, jag gör inget annat, hahaha!!!!
Kommentar från: Marie

Hoppas du hittar någonstans att ha dina grejor. Har du mycket att packa undan?

2009-02-04 @ 10:01:10
URL: http://marie1982.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback