RSS 2.0

Längtar tills ikväll!

Va några dagar sedan jag skrev här så nu är det väl dags! Mina tankar surrar väl mest runt huset å hur jag ska inreda det, en mkt rolig syssla!! Å med tanke på att vi måste köpa det mesta som ska fylla ut 7 rum så är det extra kul för mig, mindre roligt för plånboken, hahaha!!

Ikväll ska jag å Izabelle till en bloggvän å hon ska fixa mina naglar!! Som jag väntat på detta, äntligen kommer mina händer vara vackra igen!! Under tiden får våra döttrar leka av sig å förhoppningsvis somna gott ikväll.
Kommentar från: Helen

Gud så spännande. Blir roligt att inreda alla rummen, men kanske inte för plånboken.

Härligt med fina naglar, blir väll bild på dom sedan .

Ha en trevlig kväll

2009-03-24 @ 22:27:39
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback