RSS 2.0

Ytterligare tidsfördriv

Vi fick ett ryck att shoppa inlines till Izabelle så nu är Samuel å Izan i full gång med att klä sig å ge sig ut innan solen går ner. Givetvis kom jag inte hem utan nått...haha! Hittade en Iittala Outlet...livsfarlig kombination...jag å Iittala! Ska fota så ni få se mina små underverk. Men först har jag en utmaning från Lady Angel som är sååå nyfiken vem jag är, hihi!!

Kaffe eller te på morgonen?
Självklart kaffe så man vaknar till liv, är som ett bi annars, hahaha!
Hur vill du ha kaffet då?
Men mycket mjölk så min stora mage inte tar stryk!
Stängde du av strömmen under "earth hour"?
Nä tv:n va på men alla lampor va släckta!
Källsorterar du?
Det där är jag riktigt kass på. Det enda man sorterar bort är väl pantflaskor å burkar, glas å batterier och papper.
Gillar du havregrynsgröt?
Jag älskar det å särskilt fiberhavregrynsgröt med russin, banan och honung på!!
En av de bästa filmerna du sett är...?
Finns så många bra filmer...men Heat är en favvo!
Den sämsta filmen du sett?
Det måste vara alla de filmer jag somnat till......

Första cdskivan du köpte?
Metallica
En artist vars cds du aldrig i livet skulle köpa:
BWO
Tittar du på Melodifestivalen?
Japp, är en sucker för det, hihi!
Playan eller storstaden på semestern?
Både och. Stranden för tt sola å bli brun å fin å staden för att shoppa loss.
Är du en märkesnörd?
Till och från och sen beror det på vad det är. Nu har jag fått dille på märkessaker till hemmet. Å när jag blir smal (2020) så komemr jag köpa märkeskläder helt klart!
Hur många iPods har du haft?
Har fortfarande bara en rosa å den duger fint!
Har du varit på Öland eller Gotland?
.Båda ställen men jag gillar Gotland mer.
Sista frågan: vad ska du göra ikväll?
Ska ställa mig på crosstrainern å kolla på två avsnitt av One Tree Hill medans köttgrytan kokar på spisen. Eller oxå struntar jag i köttgrytan å beställer pizza till hela familjen (sallad till mig)! Sen när man är mätt å belåten blir det mys med älsklingen!
Kommentar från: Sara

kika in i min blogg, alla sponsorer är uppe nu och en del bilder från min möhippa!!

2009-03-29 @ 22:05:01
URL: http://dizela.blogg.se/
Kommentar från: mirjam

Hej vännen! Var är dina inlines då?!? Jag har aldrig stått på ett par men våra kära kan ju åka ihop!!! Har ni pratat mer om påsk? Inser att det ju är snart, om vi skulle göra en tripp till er....

2009-03-30 @ 08:30:09
URL: http://famwirzen.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback