RSS 2.0

Kan inte motstå Panduro

Sonen ligger i feber,huvudvärk och ont i halsen. Får inte vara svininfluensan bara...mitt vaccin börjar inte verka förren imorgon....Å så har vi två små tjejer här hemma som inte tagit vaccinet.
Usch va orolig man blir känner jag.

Eftersom han ligger sjuk så fick jag följa min prinsessa till bussen imorse, å det va perfekt promenad väder, gissa om jag blev sugen att traska iväg en timme! Men det va bara att lägga ner den tanken, för jag vet att jag inte skulle komma så långt innan kroppen strejkar och jag blir liggandes i flera dagar.
Har ju lite att packa nu, så jag behöver all styrka som kan fås! Har inte tid eller lust att bli sängliggandes hela dagarna igen.


Passade på att fota sakerna jag shoppade igår. Längtar efter att tända ljus, värma lite glögg och sätta mig ner med barnen å pyssla ihop dessa saker!!! Vad det ska bli får ni lista ut eller vänta å se.







Jag ÄLSKAR Panduro!!!

Kommentar från: Mamma Russin

oj så mycket fint.. gud så roligt.. jag älskar med panduro..:)

2009-11-12 @ 11:49:46
URL: http://enburkrussin.se
Kommentar från: Maja.

Åh vad roligt med pyssel!:)

2009-11-12 @ 12:11:37
URL: http://mcaria.blogg.se/
Kommentar från: Mina

God eftermiddag gumman.Ja snart är det våran tur att föda våra små bebisar..Vilken dag är du beräknad..? tror du att det blir tidigare än över tiden? Jag tror att jag kommer föda tidigare,,bara en känsla..:) Ja det är så mysigt att shoppa jul saker.ska ner till stan sen & se om man hittar lita klappar & dekorationer..ska bli mysigt..ska hämta hem våran vagn på lördag..ska bli skoj :) Ha en skön torsdag.kram kram

2009-11-12 @ 12:29:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Lady Angel

Jo jag tackar jag. Panduro är som en våt dröm för alla som gillar pyssel. Jag älskar deras pärlhylla...

Hoppas sonen kryar på sig. Jag har inte fått vaccinet ännu så jag oroar mig lite jag också. Var det en stor nål...?

2009-11-13 @ 12:39:08
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback