RSS 2.0

Inte mkt till inlägg

Här ligger jag i soffan å kollar runt på nätet å om 25 minuter ska vi åka till köpcentret å kika jag å lillan. Och jag har inte duschat än....
Är inte på shoppinghumör men man vet ju aldrig. Panduro finns ju därute å där finns det mkt roliga saker!!

Skriver mera när vi kommer hem!

CIAO!


Kommentar från: Hannah

Ja huvudsaken som sagt är att ni trivs och barnen får det bra:) Mina fördomar om Ryd kommer ingen kunna ta ur mig för där har hänt för mycket. Men jag kommer ju att hälsa på er och trivas i erat hem såklart ändå;) Vi ställer mer än gärna upp och hjälper er med flytt och sådant!! Men helgen 27-29 nov kan vi inte för vi ska vara hus och hundvakt hemma hos Peters föräldrar fred-sönd.. Flyttar ni in i huset redan den 1 december alltså?

2009-11-11 @ 17:43:08
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback