RSS 2.0

Sista kvällen i Strömstad

Jaha då va det sista kvällen i huset å Strömstad för min och prinsessans del!!! Vi firade det med en smaskig kebabrulle =)) Imorgon bitti ska hon bjuda sin klass på glass å ta farväl..jag kommer säkert lipa mer än henne. Man känner sig ju inte som världens bästa mamma precis när man låter sina barn flytta ytterligare en gång, men jag är övertygad om att det kommer bli jätte bra denna gång. Bara lite jobbigt att se sina barn ledsna.

Sonen i huset har ju bestämt att flytta tillbaka till sin pappa å det känns både jobbigt å bra. Kommer sakna han men jag vet att han får det bättre där uppe, han kommer tillbaka till sin gamla skola å sina gamla vänner istället för att byta ännu en gång. Vilket kan vara tufft för en 13 åring. Jag vill ju bara hans bästa!

Häpp nu är denna vila över, nu på alla saker som ska med imorgon...vojne vojne va det kommer bli trångt i bilen! Tre ungar, en gravid valross å packning till taket!!! Familjen Tykon...det är vi =)
Kommentar från: tess

Skönt att komma iväg... jag önskar er nu lycka till....



Ja ha han flyttar tillbaka till pappa... ja de har inte alltid så lätt ungarna å vet var de vill vara men man får vara flexibel så fungerar de....



//Tess

2009-11-18 @ 19:29:12
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Hannah

Ring sen då syster:-D

2009-11-18 @ 19:42:08
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Kommentar från: Bokmalen

Ååå, ta hand om er nu å kör försiktigt!!!

StorKramen, Maria

2009-11-18 @ 23:26:52
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Kommentar från: Lady Angel

Hehe, valross. En söt sådan iallafall, sist du postade foto på dig så tyckte jag att du var så vacker så! Att byta skola många gånger när man är barn är inte så farligt. Jag bytte skola, få seee... fem gånger innan jag var 16 år. När jag tänker tillbaka så tyckter jag att det var bra, man blir självsäker liksom. Svårt att förklara kanske.

2009-11-20 @ 16:58:32
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback