RSS 2.0

DH

Snart dags för de desperata hemmafruarna att ge oss lite att skratta åt i höstmörkret, längtar!!! Har laddat med tända ljus, en massa kuddar å ett täcke att krypa in i!
Jag har faktiskt stillat min nyfikenhet för en gång skull å inte tagit reda på vem han gifter sig med så det ska bli så spännande...hoppas på Susan! Sen får vi se om Lynette väljer att föda tvillingarna...stoor familj blir de isf, haha!

Men nu ska jag inte fördriva tiden här mer utan få min prinsessa i säng nångång!

Ha ett mysigt DH avsnitt!


Kram



Kommentar från: Nina

tack så mkt! jaaa är såå glad att dem går ihop! va hade man gjort annars liksom =/



är din bebis beräknad till jul?

2009-10-06 @ 21:40:54
URL: http://modesida.blogg.se/
Kommentar från: Milla

Här blev det också Desperate ikväll :) Nu är det verkligen höst när alla favoritserierna börjar igen :)

2009-10-06 @ 21:57:08
URL: http://sagabus.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback