RSS 2.0

Lite gnällig idag

Har kännt mig som en klubbad säl idag, måste vara sviterna från i lördags som sitter i eller som fått ny fart för jag har sovit typ hela dagen. Gissa om man känner sig ännu mer värdelös då, suck...

Men bara jag blir bättre så ger det samvetet sig med, eller hur?!

Har fått en sån där jobbig huvudvärk med de sista dagarna som kommer å går. Någon mer gravid som har det problemet? Vet inte om det kan bero på att jag inte dricker tillräckligt eller vad det är, lite småjobbigt är det iaf.
Usch vilket gnälligt inlägg det här blev, men så kan det bli ibland!

Nu ska jag ta mig lite soppa och en ostsmörgås till i höstkylan, det gör gott för själen!
Kommentar från: Sandra

Jag har haft ganska mycket huvudvärk under graviditeten, dock mest i början. Nu har jag det väldigt sällan. Men har hört fler som "lidit" av det just när de varit gravida, så det verkar inte va nå ovanligt.

Hoppas den går över snart..

/Sandra

2009-10-12 @ 16:10:41
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se
Kommentar från: Anna

Idag är jag också gnällig..., jag har såå j-vla ont i mina höfter så jag kan nästan inte gå!! Huvudvärk fick jag när jag åt Niferex & det gör väl du nu?? Det gick över direkt när jag slutade m tabletterna...

2009-10-12 @ 16:25:10
URL: http://propellern.blogg.se/
Kommentar från: Anna

Skulle sy 2st fusk hissgardiner, men orkade bara en... Jag blir så irriterad för att jag inte har samma ork som vanligt! Jag har ju massor att göra.. Nu ringde jag iaf & bokade en tid för "fina fötter + benmassage" imorgon och det ska bli såå skönt:) Kram

2009-10-12 @ 17:24:54
Kommentar från: Linda

Ah men bra gumman, grattis där;)hehe...vill ju såklart höra vad så många som möjligt tycker. Hihi bra knep att få sålt mer;)

2009-10-12 @ 17:47:11
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Kommentar från: ♥ Mamma Russin

sov på du gumman.. du har ju ett "rätt" jobbigt maraton pass (förlossningen) framför dig..



jag hade huvuvärk mycket med liten stina i magen.. jobbigt..



kramkram gumman

2009-10-13 @ 08:42:30
URL: http://enburkrussin.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback