RSS 2.0

När man har roligt

Ok, måndag igen (väldigt ofta det är måndag tycker jag).
I Skövde å en bebis i magen som är totalt vild, en dotter som spelar Barbie på datorn och en stycket mamma som är trött idag (för ovanlighetens skull)!

Har haft en fullspäckad helg med långlunch i lördags, bio (Flickan som lekte med elden)som var asbra, feeet pizza, söndagsfika på Pim´s med syster å hennes lilla familj, taco och äppelkaka hos farmor å farfar och ingen shopping?

Skulle fixat till lite bilder men får ta det senare för jag måste vila en stund nu!

Tydligen blir det så här när man knappt gjort något på nästan 2 månader å ska ta igen allt på en helg, haha!

Kommentar från: Lii

Låter som det var full rulle i helgen :0)

Håller med om att det är måndag väldigt ofta, jag tycker bättre om helgen.



Ha en mysig dag!

2009-10-19 @ 12:52:07
URL: http://lii76.blogg.se/
Kommentar från: Petra

skönt att ni snart ska flytta! :) ta hand om dig, kram

2009-10-21 @ 09:13:15
URL: http://inreningstokig.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback