RSS 2.0

Stopp i rören

Tack för alla fina kommentarer jag får av er, är så tacksam och det gör att ens bloggande känns ännu roligare när man får respons på det man skriver!

Nu till ett mer känsligt ämne!
Idag har jag haft en sovdag och tror det beror på att jag blir trött av medicin, graviditet plus att jag inte kan göra toabesök när jag vill. 1-2 ggr/vecka är inte bra för kroppen att släppa ut nummer två precis! Å särskilt inte med tanke på att liten bebis ligger därinne och trycker mot tarmarna fast man inte kan skita iaf!
Känner mig som en uppblåst badboll idag och har tagit lactulose i alldeles för stor mängd så jag kommer säkert få magknip snart, men som sagt det struntar jag i för nu ska skiten ut, hahaha. Förlåt för mitt okänsliga inlägg men jag är gravid å är förstoppad!
Å förmodligen inte den enda här i världen med ett sådant skitproblem, hehe!

Kommentar från: ♥ Mamma Russin

hej igen gumman..

skitproblem har jag med.. gravid eller inte så skiter jag då rakt inte.. ;)



när stina låg i magen så var det enda skitsättet microlax... :)

överdoserade laktulos jag med, hihi..



lycka till vännen..

2009-10-14 @ 16:07:34
URL: http://enburkrussin.se
Kommentar från: Lady Angel

Hmm, lite katrinplommon kanske?

2009-10-14 @ 16:10:46
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Anna

Hallå!! Försök med kiwi & russin.. Hjälper inte det, så går du på det hårda - 40ml lactulos i en liten burk yoghurt. Ta det inte innan du lägger dig bara=))

2009-10-14 @ 16:28:46
URL: http://propellern.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Hihi, jo jag förstår att du längtar! det är verkligen kul nu med all planering. vad vill du se bilder på? som sagt jag vill inte göra allt för offentligt. fast jag lovar när det närmar sig kommer det bilder på lite mera saker :) det finns för många nyfikna personer i min omgivning som är lite för nyfikna därför har jag valt att inte lägga in bilder precis nu. Kram

2009-10-14 @ 16:29:14
URL: http://inredningstokig.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback