RSS 2.0

Varm choklad är mums det!

Kalasdags igen å snart bär det av till ångestladdade Nordby för att slåss med alla norrmän återigen.
Kalaset ska vara där ute på något Djungelland å håller på i 3 timmar.

Hoppas S tycker vi ska åka in till stan under tiden så jag slipper dra omkring därute så länge. Måste trots allt handla mat igen (jätte roligt) å sen är jag grymt sugen på att dricka en stor kopp varm choklad med vispgrädde idag när det är så kallt ute!

Nu måste jag spackla fejset så man kan visa sig bland folk! Tjing tjing!

Kommentar från: ♥ Mamma Russin

god morgon gumman..

hjälp vilket läskigt foto.. hoppas du får en fin dag, kramkram

2009-10-03 @ 10:33:10
URL: http://enburkrussin.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback