RSS 2.0

Ännu ett Nordbybesök avklarat

Det var det. Dagens pensionärstur avklarad å alla är hemma och är sams =)  Fast nu är jag helt slut i kroppen å knoppen och orkar inte fota några saker, måste vila först för annars lär jag inte bli sen ikväll.

Liten i magen har kvällsgymnastik nu för fulla muggar å har börjat med konstiga rörelser där inne. Det känns som h*n darrar eller får kisserysningar. Förstår ni vad jag menar? Aldrig kännt så förut, fast å andra sidan är jag ju senil numera så att é....
Kommentar från: Linda

Tihi tack gumman mi...=)

Japp tar några glas för dig ikväll med;)

Du är med finast gumman glöm inte det!!!

miljoner med kramar!



2009-09-26 @ 21:05:40
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Kommentar från: tess

Ja jag hoppas du oxå ska trivas snart. Det är hemskt när man känner sådär.



Hoppas du får en fin söndag gumman //Tess

2009-09-27 @ 10:09:55
URL: http://tess701.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback