RSS 2.0

Åsnan Petra

Hmmm....God middag!

Vet att det är sent å jag sov tills för en timme sen. Men nu har jag iaf börjat med mina järntabletter så jag hoppas jag kommer bli lite piggare.
Mina ärenden i affärer har satt sina spår i min kropp så nu är jag tillbaka på heltid i sängen :( :(
Känns inte bra alls men så kan det gå när man är envis som en åsna!

Igår fick älsklingen äntligen ihop våran säng som saknat skruvar i 4 månader, å det blev ett helt annat sovrum! Nu saknar jag bara lite hyllor å lampor å tavlor på väggen å ett par fina gardiner. Men det där med gardiner verkar omöjligt att hitta. Har man en bid i skallen så måste man ha det så. Jag får helt enkelt fortsätta leta på nätet...

Nu ska jag vidare till minbebis.com som är en stor favorit!!! Hörs senare...tjing tjing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentar från: Anonym

Jag är så glad över energin. Jag har ju sjukskrivit mig då jag känner mig totalt slut menatalt. men som sagt jag tror att det kommer räcka med veckan som blir ledig för att återhämta mig lite. Jag är ute massa och rör på mig i lagom dos...



Det tar på en när barnen är dåliga och kräver sitt... de e inte bara. Läser massa böcker om Autism nu och lär mig... och förfasas



Hoppas du återhämtar dig snart gumman så du orkar... Har ni kollat mer på boende om ni skulle hitta något somv ar billigare??? Hur går det med allt annat med pengar osv??? Vet hur tungt det är vi har det knapert vi med men vi får göra det bästa av de...//tess

2009-09-13 @ 14:53:34
Kommentar från: Mamma Russin

hej gums..



åhh blir sugen på att se erat sovrum.. :) kan man få se kort?

kramrkam

2009-09-14 @ 08:15:31
URL: http://enburkrussin.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback