RSS 2.0

The heat is on!

Imorse när vi steg upp så vad det inte varmt härinne. Vi har försökt spara så länge det har gått på att sätta på värmen i huset eftersom det värms upp med golvvärme.
Inte den bästa förutsättningen när vi precis fått en inkomst mindre i månaden pga svinet (min fd chef). Men nu hade vi inget val för det var som att stiga in i en igloo, brrr....

Annars ska jag försöka ta mig ut idag å gå ner till stranden för att fota lite å mer för att få andas annan luft. Vet inte än om jag klarar att gå de 5 minuterna (det tar det i vanliga fall, men förmodligen 20 nu) men jag har det som mål iaf så får vi se vad ben å bäcken tycker om det!
 
Bebisen sparkar å lever om i magen och det är gott tecken på att h*n mår bra! Snart "bara" 10 veckor kvar....

Kommentar från: tess

Ja nu va de kallt. det går inte blunda för att hösten slagit till med kylan nu. Hoppas ni snart kan göra något åt er boende situation.... det är ju kanske inte hållbart i vinter annars för värme måste ni ju ha... //Tess

2009-09-30 @ 08:52:19
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Lady Angel

Någon gång när ni har råd så kanske ni kan sätta in en kakelugn? Det värmer ju jättemycket. Såg på det där "Äntligen Hemma" att det kostar runt 10 000 så det är ju inte jättefarligt.



Ni har inte tagit reda på om det är en flicka eller pojke va? Mina systrar gjorde inte heller det. Om jag skulle gå i 9 månader utan att veta vad det var för "sort" jag hade i magen så skulle jag inte kunna hålla kvar bebisen. Skulle ju bli vansinnig av nyfikenhet!

2009-09-30 @ 09:37:52
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Josephine

Hej vännen



Tänkte lysa upp din dag med att ta med fika och träffas i morgon om du orkar och har lust eller om du vill så kan jag hämta dig och vi kan ses hos mig för att få lite miljöombyte.



Kram Josephine

2009-09-30 @ 10:38:21
Kommentar från: Mindy

God eftermiddag söta..Allt bra med dig denna eftermiddag..låter som en skön dag nere på stranden med fotografering..Skulle åka i sommar men så blev det inte..får ta igen det nu när man har tid för det..Har tagit mig en promenad i området & fotograferat & ska snat uppdatera bilderna & hoppas att det blir några bra bilder.Inte skoj att det är kallt i ert hem..Ni får köpa hem massa sköna strumpor & mjukis dressar..att värma upp ett hus kostar en del så man väntar in i det sista för slippa betala den hemska räkningen...Hoppas att du inte har allt för ont i foggarna denna dag..Du får komma in på msn så får vi prata mera privat där..skulle varit skoj för det var så länge sedan nu..Är ni inte säkra på om det är en pojk eller flicka som gömmer sig inne i magen på dig eller? kram rkam

2009-09-30 @ 14:16:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: ♥ Mamma Russin

hej gumman..



åhh så synd vi inte bor närmre, då hade jag mer än gärna följt med dig ut på en foto tur..:)



det hade varit underbart.. :)



hoppas du har det "bra" där i sängen.. skönt att buss bebben mår fint .. :)



KRAM

2009-09-30 @ 22:42:25
URL: http://enburkrussin.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback