RSS 2.0

Härlig morgon!

Denna morgon har jag faktiskt varit lite piggare i ben å rygg å bäcken så då har jag passat på att rensa lite i köksskåpen å även skurat alla bänkar så nu är det fint där igen! Jag är en liten pedant å min käre sambo är inte lika mkt pendant så vi har fått kompromissa å mötts någorlunda på halva vägen (JAG har fått blunda)!!!
Så är man sängliggandes å inte kan röra sig så blir jag lycklig av minsta lilla halvtimme jag kan få där jag kan fixa lite i hemmet!
Men nu ska jag vila...en stund iaf ;)

Här har ni en bild på mina fina goda färska örter! (Basilika å timjan)
Kommentar från: tess

Tack för dina varma ord Petra. Jag vet vad du menar och jag förstår även din rädsla. Jag har ju varit där jag med. Mått skit när jag väntat barn och nu har vi båda varsin son i tonåren som inte är av dess like. Man står som handfallen ena dagen och nästa fungerar allt.



Jag vet att jag behöver få vila och ta tiden till barnen och mig just nu. jag kommer komma dit men det tar ju tid trots allt.



jag försöker verkligen hitta det lilla och det gör jag varje dag. för annars lverlever jag inte. Jag njuter av solen idag och jag försöker promenera varje dag. Suga in det sista ljuset för att klara vintern. jag stänger ute allt jag kan och tar alla mjligheter jag har råd till att hitta mig själv. Jag ska tro på oss... Gud känns lite för långt borta för mig.



Ha en go dag vännen. //tess

2009-09-16 @ 12:00:01
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Linda Olsson

Ja, det är nog lika bra att jag kollar upp det så fort som möjligt! Bra att du har koll! ;)



Tack så mycket! Ha en bra dag du också!

Kramar

2009-09-16 @ 12:16:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Kommentar från: Evelyn

Haha, sådär skulle mina örter också se ut om jag hade några...

2009-09-16 @ 12:30:12
URL: http://eyz.blogg.se/
Kommentar från: Mamma Russin

hej gumman..

ja haha, färska örter ... NOT..;)



hoppas du mår bra.. KRAM

2009-09-16 @ 18:38:48
URL: http://enburkrussin.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback