RSS 2.0

Längtar ut...

Go mörra i etern!

Har sovit väldigt gott inatt men vaknade tyvärr med värsta värken i höft å ben så det blir till att vila massor idag å förhoppningsvis kan jag röra lite på mig ikväll! Jag som hade stora planer på att åka med å lämna Izabelle idag å kolla på barnvagn....igen....Men det sket sig rejält!

Annars är det helt underbart höstväder ute idag med å jag önskar verkligen jag kunde ta en lång å skön promenad å inandas skogsdoften å den friska lantbrisen (kanske inte koskitslukten), men jag gör det i drömmen istället, hihi!

Ska forsätta ändra lite i bloggen med fast först en titt in till  er!!

Tack för alla uppmuntrande kommenterar!

Kram
Kommentar från: tess

Hej raring och OJ va fint här blitt! denna design e så fin! Ett lyft vet du. Skönt att du fått sova men trist att du ska ha så ont idag. Lider verkligen med dig.



Ja sonen stannar i mycket samtidigt som han gått in i någon trots. Jag försöker verkligen vila och jag ser väl lite ljusare på saker allt eftersom.



Jag känner hur kroppen reagerar och får helt enkelt anpassa mig efter detta så gott det går.



Har skrivit av mig lite nu så ska strax lägga mig och läsa...



Njut av vädret i drömmen och genom att titta ut... ställ upp en dörr och få in de dofter som når dig.



//Tess

2009-09-18 @ 09:06:01
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: tess

TACK!!!!!!!!!!!!!!!! Ja det har blitt några. Men nu ska jag inte ha fler peircingar nu ska jag fortsätta med tattueringarna... fyra får räcka... hi hi... //tess

2009-09-18 @ 10:21:02
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Mamma Russin

HEJ GUMMAN..:)

men fy för värken.. :( jag lider med dig.. hoppas du fick en trevlig dag i sängen eller soffan iaf.. KRAM

2009-09-18 @ 16:32:18
URL: http://enburkrussin.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback