RSS 2.0

Piggelin!

God morgon!

Äntligen så gjorde jag min design igår men nu kommer det trixia in när alla mått å snitt å koder hit å dit ska pillas in i bloggen med! Så det kan ta sin lilla tid under dagen...

Hittade detta kortet å vet inte om jag visat det förut, men shit the same! Nu är den iaf omgjord lite, mamma har lekt så här tidigt på morgonen...hihi! Tipset hittade jag hos Elin å är enkelt men lite roligt! Hon by the way är rääät duktig (som det sägs i skaraborg)!!

Önskar er alla en underbar dag så höres vi lite senare!

Kommentar från: tess

Tackar... jag älskar oxå hösten. Lite kanske du ändå njuer fast du gör det från insidan och du kanske kan ligga i solen i en vilstol???



Hoppas du har en skön dag idag trots värken. Tänker på dig.



Härlig bild... hi hi hi... //tess

2009-09-17 @ 10:10:31
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Marie

Jättefin design.. är dte lätt att fixa egen?

2009-09-17 @ 11:22:07
URL: http://mahii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback