RSS 2.0

Svängbart??

Har fortfarnde inte kommit ut, men sovit har jag! Känner att livet är på väg sakta men säkert (hoppas jag). Vi har haft en del motgångar det sista i den här familjen å nu vill jag bara ha lycka. Å särskilt den sista tiden när bebben ligger i magen.
Nu ska jag iaf tvätta tygerna jag köpte till babypåslakan å dyl så de inte färgar av sig på varann, ska jju ha två färgat!

Sen undrar jag vad är svängbart styre är på en barnvagn??? Ganska roligt att läsa annonser hur folk uttrycker sig....hahaha! Jag trodde att man kunde svänga med alla styren.... Tror hon menade vändbart.....

Kommentar från: Mindy

Hej gumman..Skoj att du gillade mina bilder..Solen gick i moln när man gick ut med fångade rätt många bra bilder...Skönt att det är bättre med dig denna osndag..Jag kommer inte vara inne på msn i kväll för jag försöker hålla kväll med killen min då..Har dagarna som man kan tillbringa några timmar här med på kvällen är det massa mys som gäller.Ha en skön kväll.kram

2009-09-30 @ 16:38:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: tess

Svängbart styre är att du kan fälla det över vagnen så du inte behöver vända själva insatsen ;-D



Du gnäller inte gumman. Jag förstår dig precis... jag tycker som du. de kan sitta där och fra in och ge sig själva massa förmåner och har i stort sett allt fritt samt en lön som är FEEEET!!! Så jag blir oxå så förbannad.



Okej... har ni tre månaders uppsägning eller? Vad är reservplanen? Berätta jag blir ju lite nyfiken.



Hoppas det ska lösa sig för er. Hur länge blir du av med ersättning??? Att vara sjukskriven sen går ju inte heller för då måste Samuel vara f ledig med babyn... jäkla skit när det ska bli såhär.



//Tess

2009-09-30 @ 17:27:03
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Angelica

Hej.. Jo jag mår faktiskt jättebra som det är nu. Allt flyter på bra med Kim och Jasmin.

Och det har kommit igång med stödfamiljen så jag kan få min alldeles egna lilla tid.



Nu till helgen ska Kim sova över hos dem lördag till söndag och då ska jag och Jasmin ge oss iväg på en shopping tur till Göteborg..



Skönt att höra att det börjar vända lite för dig nu.



Kram

2009-09-30 @ 17:37:39
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Kommentar från: emelie o elliott

haha..ja tänk va folk kan få till det lustigt i annonser =) Haha..hårdare mot mig själv vet jag faktiskt inte om jag blir, känner att jag bara blivit latare o latare istället! icke bra! MEn men..har jag klarat mig såhär långt så ska jag klara de lite till. Nu e de jag som ställer mig på crosstrainern =) hoppas ni har haft en trevlig dag! kramis

2009-09-30 @ 18:55:44
URL: http://emlisch.blogg.se/
Kommentar från: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Haha, ja det får vi hoppas hon menade ;)



Tack för din kommentar också.

Ja det var riktigt gott med både smörgåstårta och cupcakes faktiskt. Hihi.

Hur är allt annars?

2009-09-30 @ 19:59:12
URL: http://theans.blogg.se/
Kommentar från: Evelyn

Ja där sa du något - ju kallare och "vintrigare" vinter - desto dyrare att leva. =/ Har ni hittat ett annat boende?

2009-09-30 @ 22:25:19
URL: http://eyz.blogg.se/
Kommentar från: Evelyn

Ok vad skönt. Man blir ju lite lugnare i själen av att ha en backup-plan... Vi får se hur det blir för oss. Eventuellt blir sambon av med jobbet till årsskiftet och då har vi inte råd att bo kvar. Meeeeen han har en otrolig förmåga att få jobb min gubbe så vi försöker att inte oroa oss allt för mycket.



Jag har velat vänta med mat tills han visar intresse för det och det har han ju gjort nu med all önslvärd tydlighet. =)

2009-09-30 @ 23:14:29
URL: http://eyz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback