RSS 2.0

Lång färd!

God morgon bloggen!
Håller på å packar lite kläder för vi ska åka långt idag! Har ju vilat massor sen läkarbesköket å jag får ta med många kuddar att ombona bilstolen å mig med, å givetvis smärtlindrande i mängder (nä jag ska inte ta mer än jag får). Jag hoppas verkligen jag orkar med det här nu för jag vill ju följa med =) Men det märker ni ikväll vart jag skriver mitt inlägg ifrån, hehe.

Annars är allt lite lugnare idag tror jag, vågar inte känna efter faktiskt...

Jo just det, fick ett brev igår från min chef (jag är fortfarande anställd) där hon skrev att jag skulle komma tillbaka med nycklar så fort jag kunde. Sen hade hon ändrat sig från att jag skulle få stanna september ut tills den 8 september istället. Nu är jag ju visserligen sjukskriven men ändå, så gör man INTE mot mig! Men hon har bevisat ytterligare en gång hur falsk hon är!

Nåja, nu ska vi inte reta upp oss om det utan nu väntar havregrynsgröten på mig!

Tjingeling å ha en fin dag!!

kram

Kommentar från: Lady Angel

Min första tanke var att du ska till BB men det är det väl för tidigt för...?

Din chef verkar påminna om min föredetta chef. Jag skulle inte ge fem öre för någon av dem, de verkar vara likadana. Har du ringt facket eller diskrimineringsombudsmannen?

2009-09-04 @ 10:18:53
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Dra in facket i detta så får det inte gå till!!

2009-09-04 @ 18:20:08
URL: http://petrano1.bloggspace.se
Kommentar från: Mamma Russin

hej hej...

hittade hit via bloglovin.. Vilken fin blogg du har.. Spännande med en liten till :) jag har med två stora barn och fick en "sladdis" som nu hunnit blivit 15 månader..

lägger till dig på bloglovin så kommer jag tillbaka, kramkram



ps.. lycka till med dig chef, knäpp han verkar var du.. :(

2009-09-06 @ 21:05:05
URL: http://enburkrussin.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback