RSS 2.0

Lååång sovmorgon

Jösses, klockan är ju snart tolv å jag har snarktat gott! Måste köpa mina järntabletter idag så man får lite ordning på sovningen!

Igår åkte vi en sväng till Nordby för att handla lite (läs godis) och det va skönt att komma ut blande lite folk. Men fy va ont det gör att gå sådär. Tur jag hade kryckorna med mig, annars hade jag inte orkat mer än 5 meter. Fast nu orkade jag inte så mkt heller för den delen. Å hoppas att kroppen inte får lida av det idag bara.

Gjorde ett snabbt (snigelparaden) besök på Hemtex men där fanns inget som föll mig i smaken. Så nu hoppas jag på mer tur i den lokala tygaffären om en stund. Måste ha nått att göra när jag käner mig lite bättre!

Vad ska ni hitta på idag?




Lägg märke till den sexiga klädkombinationen =))

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback