RSS 2.0

Kläder å tonåring

Nu har jag beställt hem lite kläder till kidsen, det känns skönt! Men till sonen är det inte lätt att hitta kläder som faller han i smaken med tanke på att han är 13 å väldigt gärna vill ha märkeskläder för flera tusen.
Har inte riktigt ekonomi just nu å ge han ett par jeans för 1500 spänn, när det är så mkt mer han behöver.
Han flyttade ju hit för en månad sen å hade typ inga kläder med sig för hans pappa har inte haft koll på det. Så panikslagen mamma fick handla så han åtminstone hade några ombyten. Men fortfarande ekar det i hans garderob. Vad gör man?
Vill ju inte att han ska ha kläder som han blir mobbad för å vill heller inte köpa ett par jeans för så mkt när jag vet att han skulle få 2 par jeans å minst 4 tröjor för samma pengar! Vojne vojne...tonårstiden har precis börjat å redan bekymmer....suck!


(bilden är g

Kommentar från: Mamma Russin

hej hopp...



oj oj vad jag känner igen mig här.. min son är 16 år nu , men han är en riktig märkes ungen han med.. :(

finns inte märket vill han inte ha .. wesc ska de vara nu.. pust..



lycka till gumman .. kram

2009-09-08 @ 17:43:11
URL: http://enburkrussin.se
Kommentar från: tess

Ja denna tid är grymt tuff kan säga att jag stundtals oxå vill ge upp... kläder är svårt men min får nöjja sig med billigare. Det finns mycket snyggt som inte är märkeskläder så det har fungerat för oss. //Tess

2009-09-09 @ 09:00:34
URL: http://tess701.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback