RSS 2.0

Rutiner

Nu har han legat å sovit en timme i sin vagn så jag hunnit få undan lite tvätt å gå på toa. Inte lätt att få ihop allt å man glömmer väldigt fort alla rutiner å hur det är att ha en liten. Bara det här med att synka mat till mig å mat till liten. Så fort jag ska äta ska givetvis han oxå äta...hihi. Men det kommer. Han är ju bara en vecka idag å det är en vecka sedan vi kom hem från förlossningen så det får vara lite rörigt.

Att vara tre barnsmamma är ett heltidsjobb, tur jag har hjälpsamma barn nu när Samuel är borta. Han åkte imorse å lämnade Lisa till sin mamma å sen ska han städa det sista i huset..så skönt det ska bli att vara av med Strömstadboendet för alltid!!

Nä nu får jag nog väcka den lille om vi ska hinna ut på en promenad innan det blir mörkt! Vår första promenad...ska bli så skönt att kunna börja med det dagligen å få undan alla kilon! Har redan tappat alla de 7 kg jag gick upp i graviditeten plus 1,5 kg till!!! Har ju som mål att vara av med alla mina överviktskilon innan sommaren å det är minst 15 kg jag måste ner. Men det får ta den tiden det tar för jag ska inte banta!

Nu vaknade han av sig själv å låter hungrig..så bye så länge!!
Kommentar från: Bokmalen

Det måste ju va spännande med en ny liten människa att lära känna!! ;) Våra vänner fick en son idag!! Är så glad för deras skull å jag längtar tills vi får träffa lillen. ;)

StorKramen, Maria

2010-01-05 @ 18:08:32
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Kommentar från: Linda

hihi fullt upp men vad underbart!!

2010-01-05 @ 18:31:21
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Kommentar från: Bokmalen

Lite svårt att beskriva doften men den påminner mig om jularna när jag var i Usa. Du får dofta på den när du springer på doften nästa gång för den kan varmt rekommenderas. ;)

Jo, det blir förhoppningsvis så. Bara ischias inte börjar spöka igen... Känner mig nervös för det men å andra sidan så har jag lust att skita i att ischias eventuellt ska spöka. Jag menar rätt som det är så kan det ju va nåt annat eller så kan det ju gå smärtfritt. Det finns ju dom som är helt superfriska som får värsta problemen under en graviditet å andra som är sjuka mår hur bra som helst under graviditeten. Men, men, det kommer väl när det kommer!!?? ;)

StorKramen, Maria

2010-01-05 @ 20:20:45
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback