RSS 2.0

Frukost dag 3

Hinner med ett inlägg till tydligen, jäklar va det blåser ute, hoppas det är lite lä dit vi ska :)

Till frukost idag åt jag följande:

1 liten burk keso 250 g
100 g rökt skinka
1 bit gurka
2 cocktailtomater

Bara att hacka skinka och gurkan i fina bitar. Blanda ihop med keson och krydda med italiensk salladskrydda och servera med tomaterna. Keso är enligt mig väldigt smaklöst men med krydda blir det helt ok! Glöm inte 2 stora glas vatten till!! Lunch å middagstips kommer senare!! Till mellis tar jag en apelsin för det innehåller mkt vitaminer och mättar lagom!
Kommentar från: Cecilia Julin

Vad kul att du börjat med request ;P Det där låter riktigt gott :)

2008-06-08 @ 18:25:50
URL: http://glamourofsweden.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback